.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات عجيب معاون استاندار و پاسخ سایت شمال نيوز
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ...
اظهارات عجيب معاون استاندار و پاسخ سایت شمال نيوز

وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها از جمله « شمال نيوز » نشانه گرفت و اين شايعات را ساخته و پرداخته آنان دانسته و حتي پا را فراتر نهاده و آنان را متهم به « سهم خواهي » از دولت نموده است و طي يك اظهار نظر عجيب مي گويد : اگر يك فرماندار يا بخشدار را از ميان اين آقايان انتخاب مي كرديم ديگر شاهد اين مطالب نبوديم و تیتر های آن سایت به نفع ما نوشته میشد.
ما البته اين اظهارات نسنجيده از سوي « قناعت » را به حساب عدم تسلط وي بر روي پاسخ في البداهه به سئوالات مي گذاريم چرا كه آقاي معاون معمولاً از روي متن هاي از پيش آماده شده خودشان ( يا ديگران ) سخن مي گويد !
و اما پاسخ « شمال نيوز » :
« آقاي قناعت »
همانطور كه به ياد داريد در گفتگويي كه« مدير سايت شمال نيوز » در حاشيه حضور براي تبريك انتصاب جنابعالي در دفتر شما مطرح شد تأكيد بر استفاده از تمامي نيروهاي اصولگرا بوده است كه متأسفانه شما و همفكران شما فقط فضايي بسته را ايجاد نموديد و اصولگرايي را در دايره اي كوچك قرار داديد و اعضاي ستاد انتخاباتي رئيس جمهور و چند تن از كاركنان يك واحد دانشگاهي را اصولگرا مي دانيد .
« آقاي قناعت »‌
« اصولگرايان » فقط اعضاي ستاد انتخاباتي رئيس جمهور منتخب نيستند ! بلكه طيف وسيعي از نيروهاي مخلص و بي ريا هستند كه متأسفانه در مديريت اجرايي استان مهجور مانده اند و از توانمندي آنان استفاده نمي شود .
« شمال نيوز » از اين اتهامات واهمه اي ندارد و رسالت بزرگ اطلاع رساني و شفافيت را ادامه مي دهد و از آغاز آماده اين واكنش ها بوده است .
بي ترديد مردم بخوبي تشخيص مي دهند كه چه كساني بدنبال سهم خواهي هستند . چه كساني مجموعه استانداري را در اختيار خود دارند و نمي گذارند از توانمندي همه نيروهاي اصولگرا استفاده شود .
آيا معني « اصولگرا » اين است كه فقط خود را اصولگرا بدانيم ؟
« آقاي قناعت »
نيم نگاهي به عزل هاي گسترده انجام شده بياندازيد . چند رزمنده دفاع مقدس ، جانباز و خانواده شهيد را بجرم عدم « اصولگرايي » بركنار نموديد و بستگان خود را به كار گمارديد .
انتصاب فرماندار آمل بر اساس كدام معيار صورت پذيرفت ؟ « شايسته سالاري » يا « خويشاوند سالاري » ؟
آيا در شهر هزار سنگر آمل نيروهاي توانمندتر و اصولگرا نبودند ؟
تا كي بايد شاهد انتصاب دامادها و خواهرزاده ها باشيم !؟ تا كي « فاميل سالاري » ؟
آيا تاكنون از پيشكسوتان جهاد و شهادت كه نماد اصولگرايي  هستند درباره عملكردتان سئوال كرده ايد ؟
« شمال نيوز » وظيفه خود مي داند همچنان چشم بينا و زبان گوياي مردم باشد و زمان نشان مي دهد كه چه كساني « اصولگراي واقعي » هستند و آنگاه آنان كه ادعاي اصولگرايي دارند در پيشگاه خداوند و مردم شرمنده خواهند بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک ایثارگر 11 مهر 1385
آخه مگه از کسی که از دانشگاه آزاد یک مرتبه در جایگاه معاون سیاسی و امنیتی قرار می گیرده انتظاری بیشتر از این میره . بابا این مدیر کل ......مطلب می نویسه و اون هم می خونه جالب اینه که ادعای استاندار شدن رو هم داره ...(یک ایثارگر )
سید علی رحمتی 11 مهر 1385
ای رحمت بر آن شیری که خوردید حرف دل مردم آمل را زدید به والله فرماندار آمل سر کلاس نمی توانست کلاس را جمع کند حالا این فرد شد فرماندار به خدا رحمت بر شما که حرف دل مردم آمل را زدید. (سید علی رحمتی از شاگردان کلاس معارف آقای اکبریان )
نا شناس 12 مهر 1385
حق با شما است. از اول هم اين جناب با پشتوانه اي كه از سوي رئيس جمهور در خود احساس مي كرد به صورت مغرور ولي با بضاعت علمي و عملي اندك در صحنه تركتازي نموده و بر اساس صلاحيت ها اقدام به انتخاب و انتصاب نيرو ننموده است. مفهوم اصولگرايي را با تبار سالاري و خانواده سالاري و فاميل سالاري و شهر يالاري و قوميت سالاري عوض كرده و از موقعيت به وجود آمده نهايت استفاده را نموده است. صحنه گردان اصلي سياست هاي مازندران شده و در پي آمال و آرزوهاي خود بيشترين جو سازي بر عليه استاندار از طريق عوامل ايشان ساخته و پرداخته مي شود. آرزوي دستيابي به منصب استانداري او را وادار به زد و بندهايي نموده كه تا چند وقت ديگر صدايش در خواهد آمد. در استانداري را به روي اصولگرايان غير ستادي خود بسته و براي حذف ساير باقيمانده هاي اصولگرايان غير از طيف ستاد احمدي نژاد لحظه شماري مي كند. واقعاً مازندران با عجب بدبختي دست به گريبان است كه كم تجربه ترين آدمها و كم بضاعت ترين انسان ها از نظر سياسي و مديريتي به دليل تبار سالاري و آشنا سالاري بر اريكه رياست برخي از دستگاهها تكيه مي زند. شما كه اين امكان را داريد بي محابا يه بررسي وضعيت دستگاهها بپردازيد. باور بفرمائيد در دستگاهي مثل جهاد كشاورزي رئيس و مجموعه به قدرت رسيده از كمترين اعتبار در بين نيروها چه اصولگرا و چه غير آن برخوردار مي باشند. نيروها به آنها مانند انسان هاي گيج و منگي كه حتي از ادارة دفتر خود عاجزند نگاه مي كنند و تنها هنرشان نشان دادن دندان تيز انتقام عليه معترضين و به سكوت وادار كردن آنها مي باشد. در اين دستگاه عزل و نصب ها نه بر اساس نيازمندي هاي علمي و توانمندي هاي اجرايي و بهتر نمودن كارها بلكه بر اساس سفارش هاي استانداري و بخصوص شخص قناعت صورت مي گيرد كه اگر خودتان به بررسي در اين زمينه اقدام نمائيد با مشخصات كامل افراد سفارش شده را پيدا خواهيد نمود. نمي دانم آيا در سايت شما اين مسائل قابل انتشار است يا باز هم به ملاحظات خواهيد پرداخت.
نا شناس 12 مهر 1385
داعيه اصولگرايي با كنار گذاشتن نيروهاي متعهد و مخلص كه امتحان خودرا در صحنه هاي جنگ نشان دادند كاملا منافات دارد.
نا شناس 12 مهر 1385
ضمن آرزوي توفيق وسلامتي براي همه عزيزان زحمت كشان در سايت شمال نيوز بايد عرض كنم كه حضرت آقاي قناعت ظاهرا بچه هاي اصول گراي مازندران را نمي شناسد كه چون دوران دفاع مقدس بي هيچ چشمداشتي مشغول فعاليت بوده وهيچ سهمي هم از دولت و استاندارو ... نمي خواهند.ولي اجازه انتقاد را دارند و برايشان هم تفاوت نمي كند كه كه باشد وچه باشد.آقاي قناعت چون ظرفيتش پايين تر وكمتر ازاين حرفهاست بايد هم چنين عكس العملي نشان دهد.من از ابتداي انتخاب اين آقا به مسووليت معاونت استانداري در اين فكرم كه چه كسي ايشان را به اين پست منصوب كرده ومي دانستم كه پشتيباني آقاي احمدي نژاد را هميشه به همراه دارد ولي خوب است آقاي احمدي نژاد هم نگاهي به اين آقا بيندازد وبداند اگر دير بجنبد اين آقا آبروي اورا هم خواهد برد.درهرحال كسي كه بدون هيچ شايستگي از اتاق تنگ وتاريك دانشگاه آزاد به استانداري مي آيد همچنين كارهايي چون انتخاب خواهرزاده و رفيق و غيره انتظار مي رود.كاش كمي تحصيلات و سابقه و... نشان دهنده شايستگي افراد مي شد. ( يك مازندراني مقيم تهران-دانشجوي دكتراي ادبيات عرب دانشگاه تهران)
سید عبدالله مظلومی کیاپی 12 مهر 1385
اقای معاون باید به عرض حضرتعالی برسانم که بنده از نزدیک با عقیده و افکار مدیریت این سایت مردمی اشنا هستم من مدیر این سایت را از خیلی وقت پیش میشناسم و از ارادتمندان ایشان هستم این مواردی را که مطرح میکنید بعید میدانم و آمار آن را اعلام نمائید. (یک جانباز 50درصد شیمیایی)
sohrab 12 مهر 1385
واقعا براي استان عزيزم مازندران متاسفم اين چنين افراد مسئول استان هستند وباعث عقب ماندگي اين استان شده اند ازاقاي ريس جمهور محترم چنين انتظاري نمي رود اين افراد را دورخود جمع اوري كند مطالب زيادي دارم ولي گوش شنوا وجود نداردهرچند شايد مطالب من باطلاع استفاده كنندگان نرسد
عالی 12 مهر 1385
آفرین به این معاون مدعی استاندار که روزنامه اصلاح طلبان را نیز در دست داره بابا به خدا همین پست هم برایت زیادیه چه برسه به .....
کریمی 12 مهر 1385
جناب آقای قناعت شما که خوب می دانید در تمامی دستگاهها و ادارات تنها از اصولگرایان و ایثارگران استفاده نکردند و در بسیاری از جاها نیز به دلایل واهی آنها را راندند همین رئیس سازمان آموزش و پرور ش مازندران که بویی از احمدی نژاد نبرده در دومین روز حضورش در سازمان آموزش و پرورش به یکی از کارشناس مسئولان گفته بود که خوب می دانی که ما در انتخابات به دنبال کس دیگری بودیم ولی حالا باید شعارهای بلند بلند بدهیم تا احساس نکنند که با احمدی نژاد نبودیم و این شعار التزام عملی به رئیس جمهور از آن شعارهای بلند بلندش است تا مدتی عقدهای 8 ساله خود را بگشاید براستی آقای قناعت عزیز نقش جنابعالی در استان چیست آیا از خود پرسیده ای که چرا مسئول بازرسی آموزش و پرورش جویبار که از آزادگان جانباز و حامیان جدی احمدی نژاد بوده است برکنار شده است و یا آینکه به همشهری خود سلام ویژه دادید راستی در بین این همه روزنامه ها در دست شما روزنامه بشیر چه می کند نکنه ......
يك دلسوخته نظام 12 مهر 1385
اقا اين حرفها چيه ما در دولت مهرورز قرار داريم!!!!!!!!!!! عده ای كه كمر همت به حذف ايثارگران پرداخته اما ايثارگران و يادگاران هشت سال دفاع مقدس بايد مواظب باشند . شما آمار حذف ایثارگران را در دستگاهها ببینید.!!!(يك دلسوخته نظام )
موسوی 13 مهر 1385
من به عنوان یک آزاده از ظلمی که به من شده و بدون هیچ دلیلی توفیق خدمت در دولت مهروز احمدی نژاد از من گرفته شده در روز قیامت و در پیشگاه خدا از دست قناعت معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس سازمان آموزش و پرورش شکایت خواهم کرد چرا که فاضلی اگه از حمایت اینان برخوردار نبود اینگونه ترکتازی و انتقام گیری نمی کرد.(موسوی)
محمدی 13 مهر 1385
این آقایان فکر کنم تازه متولد شدند و وصیت نامه حضرت امام به دستشان نرسیده و خبر ندارند که حضرت امام فرمودند که پیشکسوتان جهاد و شهادت را از صحنه نباید بیرون کنند انگار ماموریت دارند برعکس عمل کنند
دریاباری 13 مهر 1385
اقای معاون با الفبای سیاسی اشنایی ندارد اگر داشت با روزنامه بشیر عکس نمیانداخت
قاسمی 13 مهر 1385
از دکتر شجاعی مدیریت صدا وسیما تعجب میکنم ایشان شخصیتی وارسته وقدرتمند یست چرا در مقابل این همه ضعف مدیریت دراستان دربخشهای خبری بر خلاف روشهای گذشته عمل میکند وسکوت اختیار کرده و...
نا شناس 14 مهر 1385
از اخبار شمال نیوز خوشم ميايد ... يا خبر نميدهد يا وفتي خبر مي دهد ، خبرش صريح و ارضا كننده است. همين راه را ادامه دهيد و مانند ديگر سايت ها - كه اخبار زياد ولي مبهم و كم دقت ميدهند- رفتار نكنيد
نا شناس 15 مهر 1385
chera payamharo entekhabi mizarid.
از دوستان .... 15 مهر 1385
من از آشنايان مهندس قناعت در دانشگاه هستم اينو بگم بدونه ترديد به لياقت قناعت شك نكنيد اما آقاي مهندس قناعت من به شما اخطار مي كنم دولت بايد از اون روزي بترسد كه تخصص+ تدين تبديل به تدين+ آشنا شود كه دور نيست و در حال انتقال است. (از دوستان و حاميان شما آزاد مردي از دانشگاه)
يك رزمنده 16 مهر 1385
راستي اقاي قناعت ! چقدر سابقه حضور در جبهه داريد؟! بفرماييد؟ ايا بوي باروت به مشامت خورده ايا پرپرشدن بجه ها را در ميدان رزم ديدي ؟ روزي كه گردان حمزه در جزيره مجنون با يك گردان يعني 300 نفر به دشمن حمله ور شد ودر اخر فقط 4نفر برگشتند تو و عواملت اين چيزها را هيچ وقت نمي تواني بفهمين اقاي قناعت! به شما هشدار ميدهيم در سفره اي كه شهدا براي شماها پهن كردند مواضب رفتارتان باشيد
یک فرهنگی 16 مهر 1385
اینطور هم شما میگویید بعید میدانم اقای قناعت بچه های جنگ را به بوته فراموشی بسپارد
doost 16 مهر 1385
aghaye ramedani:agar be shoma post midadand ya agar amoye khanometan yani baradare shahid tosi ra az posti ke dasht azl nemikardand baz ham mokhalefe ghenaat boodid?rasti ta be hal chera chizi nanveshtid va dorost chand roz bad az azle aghaye tosi shodid mokhalefe ghenaat?agar dam az osolgaraei mizanid ta be hal koja bodid.agar mitavanid payamam ra roye safhe bogzarid.dar javabe azizi ham ke neveshtane jebhe narafte bad nist bedanid ghenaat janbaz va baradare shahid ast.aya faghat dostane shoma bachehaye jang hastand?aghaye ramedani modire mohtarame site kamh az khoda betarsid.hn ra ham bedanid be korie chashme baziha ke avael ostandar ra takhrib mikardand va hala ghenaat ra.shafaghat va ghenaat ba hamdeli ba ham kar khahand kard.
نا شناس 18 مهر 1385
آقایان بیایند اصولگرایی را تعریف نماید و بعد بگویند اصولگرا ی چیست و اصولگرا کیست؟ مگر مقام معظم رهبری شاخصهای اصولگرایی را به 8 آیتم مشخص نکردند؟ چرا آقایان دوست دارند فقط 2 مورد که به نفع شان هست عمل کنند.(جباری آمل)
نا شناس 18 مهر 1385
شمال نیوز عزیز ، با دیده بصیرت به اطراف خود بنگرید . ایران منحصرا متعلق به اصولگرایان و اصلاح طلبان و این دست گروههای نیست . ایران متعلق به همه ایرانیان . از این مرز بندیها و انحصار طلبی ها دست بردارید . راستی چرا " نظر " قبلی ام را حذف گردید ؟ (شمال نیوز) از بازدید و اعلام نظر به سایت کمال تشکر را دارد لطفآ در ارسال نظرات حتمآ ایمیلتان را اعلام فرمائید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.